קטע מהעבודה

מערך התחבורה הציבורית בישראל מושתת על שלושה גורמים עיקריים:

אוטובוסים, מוניות שירות ורכבות (קלות וכבדות). אוטובוסים: זה אמצעי התחבורה הציבורית העיקרי, משרד התחבורה קובע את קווי השירות של האוטובוסים וחברות פרטיות מפעילות אותם באמצעות אוטובוסים ציבוריים. מוניות שירות: קווי שירות הנקבעים על ידי משרד התחבורה ומופעלים על ידי חברות פרטיות באמצעות מוניות. רכבות: הרכבת הכבדה בישראל משמשת בעיקר לנסיעות בין-עירוניות. הרכבת מופעלת על ידי החברה הממשלתית רכבת ישראל, העוסקת בהסעת נוסעים, שינוע מטענים ופיתוח תשתיות הרכבת. רכבת קלה: רכבת להסעת נוסעים בנסיעות קצרות יחסית בסביבה עירונית. בישראל פועל קו אחד של רכבת קלה בירושלים, וקווים נוספים עתידים להיפתח בעתיד, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית שבמשרד התחבורה, היא האחראית על הפיקוח על התחבורה הציבורית בישראל. (בקר, 2018)

לפי הבדיקות שנעשו, נמצא כי הרכבת הכבדה מהווה חלק נכבד מתקציב הפיתוח המוקצה לתחבורה ציבורית, וזה ביחס ליתר אמצעי התחבורה הציבורית, מרבית החברות המספקות תחבורה ציבורית בישראל (פרט למוניות השירות) מקבלות תמיכה כספית (סובסידיה) ממשרד התחבורה.


תוכן עניינים

מבוא   

סקירת ספרות   

תחבורה ציבורית בישראל

תחבורה ציבורית בהתיישבות הכפרית

תחבורה ציבורית במגזר הערבי

סוגיות במדידת רמת השירות בתחבורה הציבורית           

מתודולוגיה      

שאלת המחקר  

השערות המחקר           

אוכלוסייה        

כלים    

ממצאים           

דיון     

נקודות חוזק, מגבלות, ומחקרי המשך     

מקורות

נספחים

שאלון

פרטים נוספים

סמינריון כלכלה חברתית תחבורה הציבורית

מק"ט

880168

מספר עמודים

19

מספר מילים

3950

מספר מקורות בעברית

5

מספר מקורות באנגלית

0

מחיר (כולל מע"מ)

149 ₪


אפשרויות תשלום

אפשרויות התשלום לרכישת החומר האקדמי הם: כרטיסי האשראי המוכרים בארץ מכל הסוגים, PayPal, או העברה בנקאית (בתיאום טלפוני מראש ) 24 שעות ביממה.
מיד לאחר ביצוע ואישור התשלום העבודה תשלח למיל שהוזן בעת הרכישה. לתיאום תשלום דרך הטלפון ניתן להתקשר לטלפון מספר: 052-4041788


Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/academicstock/public_html/detail-page.php on line 444